Planering
2009-12-22 @ 15:17:27  //  Av: Kim Svensson

22 December :
Idag myser jag med Malte, han åker hem till sig för Linda kommer hem :D

23 December :
Stan med lillasyster , på kvällen leka med Linda, Gustaf & Malte och min Tommy!

24 December :
Julafton! Först åker Tommy och jag hem till mina föräldrar och har lilljul med dom
+ alla syskon och farmor :) Sen ska Tommy fira med sin mamma och jag åker till
stjärnorp och firar med mammas släkt. Sen kanske jag åker dit Tommy är och firar
om han inte redan är klar. För då på kvällen ska vi ta det lungt hos Timothy :)

25 December :
Juldagen, då alla festar! Men inte jag och Tommy! Vi ska gå på bio och kanske äta
någon god matbit ute någonstans :) Det kommer bli jätte mysigt!

26 December :
Blir lungt på dagen, ska jobba klockan 17.00 - 21.00 .
Sen åker jag hem till mamma och pappa o sover där.

27 December :
Vaknar upp hos mamma och pappa för jag ska jobba åt lillasyster som inte kan då.
Sen blir det nog att umgås med mina föräldrar om dom är hemma :)

28 December :
Hoppas på att vi blir många tjejer så att vi kan dansa på hockeyn!
Innan det så hoppas jag på att leka med Lindis! (y)

29 December :
Inget planerat

30 December :
Förbereda inför nyår?

31 December :
Jag och Tommy ska fira Nyårsafton i Loftahammar med Linda, Gustaf & Sökka och Sabah tror jag!
Vet inte om det blir några fler, blir att planera med Lindis imorgon :)
Men nyår kommer bli toppen!



Sen är det 2010, hihih.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?