OTH
2009-12-08 @ 23:42:40  //  Av: Kim Svensson

Malte ligger i mitt knä och sover ,
vi kom hem för ett tag sen ifrån våran kvällspromenad :)

Idag vaknde jag och Maltisen vid halv tio, gick ut och gick och sen åt
frukost . Tog sen en promenad till bussen för att åka hem till min
pappa. Där blev det fika - promenad - mat - fika & MASSOR prat .
Det var en jätte mysig dag med min pappa :)

När lillasyster kom hem efter skolan så lekte hon och malte massor.
Det tyckte han om.
Sen åkte vi hem, jag gjorde iordning mig och for på hockey .
Dansa där, gick kanon och LHC vann med 5-2 , :D

Nu ska jag och malte lägga oss i sängen och kolla one tree hill
tills min älskling kommer hem ifrån gymmet för då blir det sova!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?