mycket pinsamt
2009-12-11 @ 20:27:58  //  Av: Kim Svensson

I natt vid 03.35 när jag sov så ville inte Malte det..
Han sprang runt i 190 km/h . Tommy och jag låg o as garva
åt honom, Malte hade kul ;)

Idag följde jag med Johanna när hon skulle pierca tungan.
Det var så himla läskigt så JAG fick lägga mig på deras brits(?)
hahahahahaha för jag höll på att svimma.
Alla blev helt svart och jag svättades som en gris . haha .
Johanna mådde fin fint , bara känsliga jag som mår dåligt ;)
Och jag kollade bara på :O

Sen hem och äta o så!

"Svärmor" kom på besök och jag fick en jätte fin jacka :) TACK!
Sen följde jag och Malte henne en bit hem :)

Nu kollar jag på Idol men ska strax spela innebandymatch,
Skriver mera sen !

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?