Julafton
2009-12-26 @ 13:51:22  //  Av: Kim Svensson

Julaftons morgonen började med att tommy och jag gick upp
och gjorde iordning oss. Vi tog sen bussen till mina föräldrar för
att fira lilljul med dom, farmor och mina tre syskon.
Vi fika och dela ut paket, jag och Tommy fick massor fina saker :)



Sen skjutsa vi Tommy hem till hans mamma och jag o min familj fortsatte
till stjärnorp hem till min kusin. Där åt vi julmat, tomten kom o så .
Där fick jag också massssor roliga julklappar! jag har varit snäll .
Men jag satt heeela kvällen hos kusinen och myste med deras kattunge .


- jag ska sno henne! Hon ska bli min , söta kissen :) Lilla Sara!

Sen när julfirandet var slut så åkte jag hem till Timothys pappa där Tommy,
Albin, Timothy och hans syster var. Där chillade vi lite, jag fick en cider o så.
Sen fortsatte vi hem till Timothys mamma, där kollade vi på film.
Grabbarna skulle dricka grogg, jag var inte sugen.. Så jag sov i Tommys knä.
Emil kom också , och sen fick jag och Tommy skjuts hem .

Hade iaf världens bästa julafton :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?