All I want for christmas..
2009-12-22 @ 22:15:40  //  Av: Kim Svensson

Åh, vad tomt och ensamt det är nu i lägenheten när Tommy är
borta och träffa vänner och inte Malte är här..

Vid sex var jag och lämna Malte hemma hos Linda :)
Han sprang direkt till Lindas rum och leta efter henne, men hon hade ju
inte kommit hem än. Hon satt fortfarande på planet då ju.
Stackaren..
Jag fick även julklappar av Lindas mamma, jätte snäll :) Tackar!

Sen åkte jag hem till Suzan och var med henne och Natha.
Där låg jag i sängen och myste med hennes två vovvar och tyckte synd
om mig själv för att jag inte har en egen hund än, haha!

Vid nio åkte vi till coop och jag handla lite bröd o så, och då fick jag även
sms av Linda att hon hade landat, jippey! Så nu sitter hon i bilen ifrån
arlanda påväg hem, åh så roligt! Jag blir jätte glad nu :D!



Nu sitter jag här hemma och väntar på att Tommy ska komma hem.
Är ju van att ha Malte vid mig när jag ska sova, men nu när inte han är
här så måste jag vänta tills Tommy kommer,  men han kommer snart :)

Imorgon ska jag möta lillasyster kvart över tio på stan, blir lite shopping !

HÖRS
Postat av: Linda

<3

2009-12-23 @ 08:56:11
URL: http://oochiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, söt bild

2009-12-27 @ 21:10:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?