vem älskar inte detta väder ?
2009-08-13 @ 01:01:28  //  Av: Kim Svensson

Inte jag iaf , trött på regn, åska och blixtrar !
Näe vet ni vad , nu får solen komma tillbaka och stanna .

Imorse när vi vaknade Tommy och jag så kollade vi klart på första
säsongen av weeds, så nu har vi börjat på andra säsongen !

Sedan cyklade jag hem till Josefine och hämta henne och vi cykla
in till stan , tog en kaffe och satt o snacka massor , det var mys ,
tyvärr så ville det aldrig sluta regna , så det blev att  cykla hem i regnet .

Jag var som en liten blöt hund när jag kom hem , eller kanske hundvalp ;)
wätt söt , hah ! Somnade framför soffan och sedan kom Tommy , då åt vi kvällsmat
och sedan tv och weeds , höh !

Weeds har vi blivit beroende av , riktigt bra !
Så nu ska jag säga att jag vill kolla klart på säsong 2 också .



HÖRS
Postat av: Sarah

Jag och Zacke är på säsong 4, de ni!

2009-08-13 @ 13:32:02
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?