panta flaskor tycker vi om...
2009-08-22 @ 20:24:37  //  Av: Kim Svensson

Igårkväll kom Johanna och hämta mig och skjutsade mig till Emilia.
Där var även hennes lillasyster, vi satt och smådrack lite, snacka o spela kort!
Josefin kom och vi åkte sedan och hämta Ida och Sara och fortsatte bilresan
till stan hem till Idas pojkvän Fredrik .
Där var även Müller, Jenå, Carl och Felix .

Sedan drog vi tjejer utom Ida in till stan och satte oss på steve's eftersom
Emilias lillasyster inte har åldern inne för krogen än .
Det var mysigt . Om man kanske bortser ösregnet!

Sedan skulle alla upp och kolla på Adam Tensta, maskinen mfl.
Jag var inte pepp på att stå ute i regnet ,
så jag tog  bussen hem och la mig i sängen och kolla på weeds .
Sen kolla Tommy och jag på någon film på ettan , och sedan somna jag
på hans arm som är det bästa som finns . yey  !

Idag kom Emil och Elin , dom är fortfarande här !
Vi ska se en film klockan nio på trean , kommer inte ihåg vad den heter.
Men dom andra säger att den är bra :)

Jag panta Tommys coca cola flaskor förut också , så jag fick 96.50 kr (y)
Då köpte jag ostbågar till mig och Cola och kakor till Tommy .
Det är lördag och film , då får man tjocka till det !

För imorgon kommer Emilia hit och då ska vi gå ner till gymmet .
Go go .

Nu har jag inget mer att skriva .
Ska på jobbintervju på tisdag (y)

HÖRS
Postat av: Mamma

Vi syns på Tisdag. Tänk dig vi ska stå ut med varandra en hel dag tillsammans ;)

2009-08-23 @ 19:50:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?