hel mys dag med min mammsing ,
2009-08-26 @ 00:25:17  //  Av: Kim Svensson

Idag gick jag upp klockan nio , gjorde min goda frukost och åt på balkongen .
Tog på mig mjukiskläder , platta håret lite granna och sen for jag till bussen,
skulle va på arbetsförmedlingen klockan tio för möte . Var klar efter fem min..
S U C K ! Men sådant man får ta :)
Åkte hem till Johanna och lämna hennes busskort , sedan följde hon med hem
till mig  . Baby sov , så Johanna och jag satt på balkongen och fick vara tysta..

Min mamma kom och hämta oss runt kvart över tolv , vi skjutsade Johanna till skolan .
Och mamma o jag fortsatte våran biltripp till tornby ! yey ,
In på ikano :) Jag fick ett usb-minne, höstjacka och jeans .
Tack världens bästa mamma <3
Och så luncha vi även inne på IKEA , mums säger jag bara .
Kaffet var väl inte lika gott.. men men .


bild på mig och mamma ifrån turkiet 08 .

Sen gick vi lite på ikano o så innan det var dags för mig att gå på arbetsintervju .
Jag själv tyckte att det gick kanon! Kommer få veta på fredag hur det gick .
Hoppas hoppas hoppas (y)

Sen hem , pussa lite på älskling .
Vi laga kvällsmat , kötbullar och makaroner och sen kollade vi på film .
Nu är den slut , så jag ska sova !

HÖRS
Postat av: Sarah

vårjacka? :p

2009-08-26 @ 14:21:15
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?