hel dag ute i solen ,
2009-08-23 @ 22:06:14  //  Av: Kim Svensson

Gick upp kvart över åtta imorse, tog mig en macka och gjorde iordning mig .
Satt på bussen 08.44 och gick av i Ekholmens centrum och gick därifrån
hem till mina föräldrar . Tog en macka där och drack kaffe innan det var dags
för att jobba med lillasyster , gick kanoners vettnii (y)

Sedan hem , snacka med Linda i telefon typ en timme .
Planerade o lite skit om cheerleadingen , fårse hur allt slutar..

Fick mat av mina kära föräldrar , bäst att passa på så slipper man laga
mat i lägenheten till både mig och tommy . Nu fick han laga mat själv :d

Gick ut och träffa Emmie , prata massa och gick, gick o gick !
Hamnade tillslut hemma hos Emilia och CC , satt ute på deras
baksida på en filt i solen och bara chilla , det var mys .

Vi skjutsade CC till jobbet och sedan hämtade upp Josefin .
Emmie och Emilia skulle äta på McD , så vi satte oss där på
uteserveringen ifrån typ klockan fem till halv nio , hha !
Men det var skönt att bara sitta ute i värmen och snacka :)

Nu är jag hemma med baby , Elin och Emil är här också .
Dom kollar på typ batman , tycker inte jag om. tror jag inte.. ?
Har aldrig sätt så jag har ingen aning . hih .

Näe snart ska jag sova , klockan är typ tio .
Jag vill sova nu .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?