En till fjortis i Sverige..
2009-08-07 @ 13:54:08  //  Av: Kim Svensson



Som sagt, lillasyster fyller FJORTIS idag .
Grattis på födelsedagen!
Imorgon är jag och Tommy bjudna på kalas :)

Igår blev det skänninge!
Fanns väl ingenting vettigt .
Blev ett par nya "foppatofflor" till mig iaf .
Världens fulaste men skönaste skor !
hah,

Sen följde jag med mamma o syrran till Ica .
Mamma var gulligull och köpte massor mat till mig och Tommy .
Hon är snäll min mamma!
Jag och Tommy ska bjuda hem henne till oss på Tisdag hade vi tänkt.

Sen åkte jag hem till lägenheten och Emmie kom på besök
i nån timme . Satt bara och snacka massor . Det var trevligt!

Tommy och jag kollade på film sen och bara myste hela kvällen .
Kollade på massor foton och pratade massor .
Det var en välbehövlig kväll <3! Mysigt .

Snart kommer Tommys mamma på besök :)
Hon har då även med sig min lillasysters present .
Hah, hon var snäll och gick till stan och köpte den till oss .
Så hon ska få pengar när hon kommer .

Ae, nu ska jag diska!

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?