dags att tänka på refrengen kanske..
2009-08-21 @ 03:35:01  //  Av: Kim Svensson

ahopp , och så har åter en torsdag varit då !

Vaknade gjorde iordning mig , Sarah skulle komma  .
Men blev ändrade planer ,
jag tog mig en lång promenad på ca 2 timmar helt själv !
Det var skönt ska jag säga er ,
Sen hem och byta om , ha fotbollsmatch .
Jag gjorde mål . Yey !
Hem, duscha, lagade mat .
Träffade några vänner ,
Kollade på film med baby  .
Skulle fixa med mitt CV men kul att Word dumma sig och sluta fungera
så Tommy fick sitta och pyssla och trixa , så förut vart det klart .
Så fixade iordning det och skicka det till Mamma .
Klockan är 03.33 , dumma dator!
Det är hans fel att jag inte kunnat gå o lägga mig än .
Tommy sover , nu ska jag sova med honom !
Imorgon ska jag upp tidigt , Johanna kommer förbi när hon slutat skolan.
På kvällen ska jag va med Emilia, hennes lillasyser och kanske Tilda.
Blir fun , vi ska till stan och kolla läget på den där gratis konserten.. tror ja .
Sådant som märks .
Blir ingen alkohol iaf , nej .
Det är jag inte sugen på .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?