passar det inte så GÅ
2009-04-20 @ 22:27:30  //  Av: Kim Svensson

Mitt hjärta är inte gjort utav sten.
Det är fyllt med värme och kärlek.
Men jag behandlar dig så som du behandlar mig.
Jag har slutat bry mig för vad folk ska tycka och tänka om mig.
Antingen så älskar man mig, eller så hatar man mig.
Det är upp till var och en.
Jag behöver inte och vill inte ha nån som säger åt mig vad jag ska tycka och tänka,
det klarar jag så bra själv.
Jag går min egen väg, jag har mina egna åsikter och mina tankar.
Jag är som jag är, och det är ingenting som jag planerar att ändra på.
- Passar det inte så kan jag inte hindra dig att .

Klockan åtta imorse var det IV-val (körsång) .
Helt slapp lektion som vanligt :)
Var sedan på skolbio, låt den rätta komma in .
Har redan sätt den , men ser hellre på film än har lektion !

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?