påskmat
2009-04-12 @ 12:09:10  //  Av: Kim Svensson

imorse blev det jobb . gick väl sådär , men ah . pengar (y)
kom hem , mamma börja tjaffsa . sånt som kan hända ibland .
och hm , det är inte första gången min mor frågar vad jag använder för
droger . blir jävligt irriterad och ledsen . eftersom droger är det värsta
jag vet och jag har aldrig ens rört eller testat ! och inte så jävla kul
att min egna mamma tror att jag använder det . aah ! .

nu ska jag duscha . mina storasyskon kommer snart ..
ska äta påskmat . potatis och köttbullar (Y) massa ägg !
ingenting annat jag äter på påskmat .
kan bli trevligt ,

HÖRS
Postat av: Mamma

När du bär dig åt som en trotsig tre åring och skriker så fort man säger att du ska göra iordning i svinstian istället för att nörda vid datorn. Då får du ett utbrott, man börjar ju undra. Det är ju inte bara du som ska alltid få som du vill och vill man vara stor får man ju också hjälpa till.:(

2009-04-12 @ 12:40:04
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?