brandkårs besök .
2009-04-23 @ 18:20:19  //  Av: Kim Svensson

idag var älskling och jag hemma hos mig och myste .
blev sen att  gå ut och gå och bara sitta i solen och ha det dunder bra !
Sånt gillar vi (y)



När hans vänner kom och hämtade honom så gick jag och träffade malin .
Vi gick runt ån och det var trevligt .



När vi kom hem till henne igen så satt vi på hennes baksida och snacka
med hennes far . Helt plötsligt så hör vi brandkåren komma..
Och den stannar utanför mig ? Och massor brandmän hoppar över våra
buskar och in på min tomt.. ? PANIK !
Jag och Malin sprang hem till mig , och ahh . Det brann..
Men nu är mitt hus räddat tack vare pappa och brandkåren .
Det luktar inte speciellt gott hemma hos mig nu då ,
men jag och pappa har öppnat alla dörrar och fönster så att
det kommer in frisk och god luft :)



HÖRS
Postat av: Emma

Tack så mk :) allt bra denna kväll?

2009-04-23 @ 18:48:01
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Majkie- Snart mamma till en mopsvalp :D

Okej, ne det ska ju mycket till för att ni ska bli godkända som ägare till en mops också. Och 16 000 är mycket pengar :) lycka till!

2009-04-24 @ 09:12:29
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela- snart mamma till en liten mopsvalp :)

ja fast det är ju inte pengar som är problem i mopsköp utan att lyckas bli godkänd som köpare. Eftersom alla kennlar i Sverige vill träffas 1 gång innan dom bestämmer om du är en tänkbar köpare överhuvudtaget och du måste ge dom en himla massa info om dig själv osv

2009-04-24 @ 11:05:45
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?