20 års fest och mys
2009-04-18 @ 23:40:08  //  Av: Kim Svensson

Kan börja med att Gratulera min mor på 45års dagen !

Igår tog vi kort med klassen , sen gick jag och Sandra till IKEA och köpte
födelsedagspresent till mamma . När vi skulle gå hem så satte vi oss
på gräset i solen och chillade några timmar . Mycket skönt var det .
Sarah tittade också förbi :)
Jag och Sarah åkte sedan hem till Johanna för att byta busskort .
Sen hem till mig för mamma hade kalas . Så blev käk o tårta .
Senare på kvällen åkte vi till Timmys 20års fest , grattis i förskott !
Jag hade det trevligt .
Vi typ halv två så kom Tommy och Albin o hämtade mig :)
Så åkte Tommy och jag hem till honom och sov .

Idag har vi bara myst hela dagen , bara tagit det lungt !
Lagade mat också , det blev mumms .
Runt tio så kom Emil, Rinnesjö och Ogge och hämtade oss .
Åkte hem till mig , jag gav mina öl till Tommy och sen drog dom igen
för dom ska festa ikväll .
Jag sitter hemma och kollar på film , känner mig krasslig .
Hoppas inte jag börjar bli sjuk :o men det märks imorgon..

Imorgon är det jobba,  balträning och cheerträning .
Blir nog bra .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?