snart helg
2008-09-05 @ 07:24:26  //  Av: Kim Svensson

aboo, har vaknat och gjort iordning mig nu! snart ska jag till min kära
buss som har bytt namn till 17, ah.. rip 210an!!
Jeje , snart helg iaf , gryyymt skönt :)
Men det blr bara en jätte lugn helg.. Är fortfarande inte helt kry.

Har håltimme ifrån kvart över elva till tjugo i två idag också.
inte så pepppt , men jag och elli ska gå o roa oss på staden!
Men jag ska vara ekonomisk och inte inhandla någonting.
Ska spara på mina pengar , wöhöö .
Mamma blir du glad nu? :D

Sista lektionen är teckenspråk, och det är kul.
På två lektion har jag lärt mig hela alfabetet och
att räkna till 9 miljarder, ;o och så kan jag säga
"Hej, jag heter Kim" . "Jävla Kanin" "Kattjävel" hihi.
Det är skoj med teckenspråk, och det är bra att kunna
sen i framtiden när man kommer ut i vuxenlivet ;o

Nu ska jag dra mig .
Puss på mig och dig

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?