i know that you like me -
2008-09-24 @ 17:07:43  //  Av: Kim Svensson

sitter hemma i min soffa och chillar gaaaalet med sarah plutten! :)
vet att jag varit mycket dålig på att uppdatera på senaste tiden ..
Men det känns riktigt tråkigt nu, för vem vill igentligen veta vad jag gör om dagarna?
Förutom min kära mamma som läser min blogg tjugofyra sju! Men det är skoj mamma :)
Min kära mor har även skaffat sig en msn nu märkte jag förut . HAHAH .
Så nu kan vi snacka med varanda när hon är bortrest på kurser och sånt . skoj.

Har  varit i ljungsbro idag och hälsat på min praktikplats . Simhallen !
Ett helt okej place , lite litet .. men det duger för min del ,
och det första man såg när man kom in i simhallen var en kille som simmade
och hoppa upp på land och gjorde armhävningar mitt framför mig , grr ;p pööööh .!

Nu ska jag och Sarah ut och promenera lite smått .
Men det är typ mest kallt ute , så sen chillar vi nog inne hos någon av oss
med tv eller film , måste verkligen snart kollla på sarahs o min film , as söta !

Nej men nu ska vi dra oss ,
Puss på mig och dig
Postat av: Josefine

JAG VILL VETA VAD DU GÖR OM DAGARNA :D

2008-09-25 @ 08:23:01
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Postat av: Sarah!

Jag läser också din blogg tjugofyra sju :D

2008-09-25 @ 09:30:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?