hejdå mamma
2008-09-16 @ 09:19:28  //  Av: Kim Svensson

mamma har åkt till jönköping och kommer hem på torsdag kväll!
hoppas du får det bra :)

gick upp vid kvart i sju, för jag trodde ja hade körlektion klockan åtta.
så stressade sönder mig för att hinna! men nejnej.. då säger mamma
" kim, körlektionen är på torsdag 08.45" , suck! så har gått upp ionödan..
börjar inte skolan förns halv tio lixom . blä! menmen.
jag hoppade in i dusche, och fixa mig iordning i min egna takt!

Nu säger jag adjöken fröken.
Saknar Sarah!

Pussis.

Postat av: Zacke

Adjöken Fröken :D

Leka med mig imorgon? :) <3

// Sarah

2008-09-16 @ 14:38:00
URL: http://linkopings.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman kom precis in på mitt rum och skall börja plugga. Vi har varit ute och ätit och varit och bowlat. Jag kunde inte vara med pga min hand. Vi syns imorrn. Puss Mamma

2008-09-17 @ 21:27:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?