hej doktorn
2008-09-28 @ 14:04:24  //  Av: Kim Svensson

Igår kom Sarah hem till mig, vi gick till Suzan och sjöng lite SingStar . Hel najs . Sedan blev det hem för att göra iordning sig för att åka till Sturefors, Sarah tjata om att följa med så tillslut gav jag upp och hon fick det. Men sen blev det inte att vi åkte dit utan vi drog hem till Tuffe Muffe där Jennifer, Filip, Martin, Lea, Vickan, Sofia, Jakob, Olle, Oskar, Cool kille 1, Cool kille 2, kanske var några fler? Kommer inte ihåg er i sånnafall :L Ja vad gjorde vi hos muffe då? hm , dansa o sjöng lite jag o Sarah satt mest o viska om allt folk hahahah . Jaja , sen skulle dom åka till Lambohov men jag och Sarah var inte alls peppa på det, men Danne en kompis hade ringt innan och ville att jag skulle komma. Så Sarah och jag går emot simhallen för att möta upp honom , men vi hade visst missförstått varann, hah! vi skulle träffa han vid tolv eller nått för han skulle bowla innan. Så jag och Sarah satt på bänk utanför simhallen och hade kul, med tvestjärten på lövet :D Sen blev det långtråkigt att bara sitta där så vi gick in till staden igen och hem till doktorn.. Oj oj oj , "provligg gärna sängen" .
"Fisen" "Du är så gullig" , "men du har ju kläderna på ....... än så länge iaf" .  Hahaha , fett scary . Så vi gick till trädgårdstorget jag och Sarah och mötte Hasse, Snyggkarin + Jocke. Det var trevligt . Sen tog Sarah och bussen hem med Rasmus "På luffen" Hahaha .  Kåhlin o Zacke mötte oss i busshållsplatsen och följde mig hem.

Nu är det en ny dag och mamma kommer hem inatt ifrån Dublin :D JA! Josefine sitter här hos mig nu :) Blir nog att koka lite kaffffe om jag vet hur man gör med våran kaffebryggare. Sarah har varit här , men nu äter hon men kommer snart tillbaka. Har även lovat henne att köra SingStar med babyröst . hahaha , sjukt kul man kan ha :L tss .

PUSS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?