förskylning
2008-09-02 @ 17:04:22  //  Av: Kim Svensson

host och host, jag har fått världens förskylning.
Inte alls kul (n) Tappar rösten också lite då och då!


Igår var jag i skolan, har för mig att det var en slapp dag :)
Teckenspråks lektion var iaf kanon , det är kul.
Efter skolan gick jag till körskolan och var där i 1½ timme.
Sen träffade jag Josefine, myspys <3

Idag var jag också i skolan, men min dumma förskylning.
Kommer nog ha smittar ner alla tills imorn , hööh rätt åt er.
Efter skolan umgicks jag med Sandra en sväng,
sen nu är jag hemma och pluggat lite teori, mycket bra kim!
Väntar på Tommy ska komma hit , fårse vad vi hittar på.
Ska iaf träffa Filip & Jennifer en sväng.

puss
Postat av: Sarah

Bra Kim att du äntligen har uppdaterat ;D

2008-09-02 @ 18:59:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?