you're my wonderwall
2008-10-15 @ 17:18:00  //  Av: Kim Svensson

har haft praktik idag , mycket skoj! tyvärr var johanna sjuk så jag fick ha simskola själv för några barn men det gick bra (y) jag visade att det var jag som bestämmde och tillslut gjorde dom som fröken kim sa :D haha! stackars ungar. Har även suttit lite i kassan och pyssslat, skojskoj! nu sitter jag här hemma med Sarah :) Vi har ätit mat precis och snart ska jag åka till Elsas hus och kolla på någon teater med Dramgruppen i skolan. Värt att göra så får man mycket lång sovmorgon på tisdag! Vem vet, teatern kanske är bra!? Vet inte vad den heter, har glömt bort! Men kan berätta mer om den sen :)
Imorgon ska jag leka med min bästa vän Andreas! Ska bli dunderkul Nej nu ska jag städa mitt rum och sen dra mig!!

PUSS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?