vart är Jim?
2008-10-10 @ 14:29:50  //  Av: Kim Svensson

Hemma ifrån skolan nu och det är helg :) Det tackar man inte nej till! Hahah. Började kvart över åtta med ett ämne som jag aldrig vet vad det heter , jag och Ida E bildade en grupp och har grupparbete tillsammans. Vårat arbete blir nog bra! Efter den lektionen visste jag att religonen var inställd, så jag pluggade lite körkortsteori (y) bra bra jobbat! sen gick jag och sandra och käkade lite korv och makaroner i matsalen. Sen gick vi och mötte upp Elli och begav oss upp för alla dessa jobbiga trappor vi har på ljunkan för att ha Naturkunskap A Lab! hela klassen satt där , och vart är Jim? Våran lärare.. hmmmm han som aldrig kommer en sekund försent . Neheppp , han var borta :o vi ringde till lärarrumet och fråga efter honom men nej? haha . va? Det blev ingen naturkunskap, så vi gick till datorn och skulle kolla om vi hade någon läxa i teckenspråket men då stod det att lektionen var inställt pga att hennes barn var sjuk. Så jaha , det var bara att dra sig hemmåt då :p Så nu sitter jag här och ska kolla på sista avsnittet av Andra Avenyn som kommit ut . mkt skoj!

Ikväll ska jag umgås Andreas min bästa vän!
Sarah & Josefine ska kanske va med också?
Och min Tommy är på väg hem ifrån sin mönstring så blir träffa han också <3

Teres , i nästa inlägg kan jag skriva lite om min Karl ;d

Puss

Postat av: pyret

Härligt, låter som de kn bli en skön kväll!

2008-10-10 @ 15:04:29
URL: http://onlymen.blogg.se/
Postat av: Teres

Det tycker jag absolit du ska göra Gumman! :) Vi måste ses snart, när kan du? eller är du mycket med dna fina nu förtiden eller? hihi. <3

2008-10-10 @ 15:09:19
URL: http://teriksson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?