sleeptime!
2008-10-11 @ 18:24:01  //  Av: Kim Svensson

blev inget att träffa tommy ikväll , han ska va med jocke . menmen . han och jag får ses en annan dag. så ikväll blir bara slappis, orkar inte göra något. Ska äta kvällsmat snart med min familj och sen bara sova. jätte jätte trött. och imorgon blir det upp tidigt och jobba. och imorgon åker mamma också till helsingborg och kommer hem på torsdag! nej men nu ska jag sluta nörda framför denna burk. ladda för mat och sen hoppa ner i min stora varma sköna säng :) har inte mycket mer att säga faktiskt . Bara att jag hoppas ni andra får en bra lördagskväll , jag hade kunnat hittat på massa saker ikväll med olika personer men jag känner att jag är för trött , så ska ligga i min säng och bara tänka på allt & inget och sooova .

PUSS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?