i am proud , good girl!
2008-10-07 @ 08:51:08  //  Av: Kim Svensson

 vad ska man säga mer än att jag är så himlans nöjd med mig själv! bra jobbat kimpan! haha :) har varit på körskolan imornse och pluggat teori, nu är jag i skolan och har snart dramalektion (y) efter skolan blir det till körskolan igen fast då har jag körlektion och får hoppas på att det går suveränt bra! pööh. sedan blir det hem o käka o grejer , förhoppningsvis kommer min pluttis tommy förbi en sväng eftersom han åker imorn och ska mönstra o grejer och kommer inte hem förns på fredag kväll. Ska senare träffa sarah förhoppningsvis :) annars hittar jag på något annat skoj, sådant är jag bra på ;) igår efterskolan träffa jag sarah en snabbis på stan. sen åkte jag hem o bara slappa med syrran. senare på kvällen åkte jag till tommy, vi bara slappa med tv o så. men det var mys. nej nu har jag inget mer att skriva. för det är för tommys skull jag uppdatera min blogg för han vill ha något att läsa . så nu varsågod nu har du det . ´(y)
kanske skriver nått mer senare om jag kommer på något . HAH . 
PUSS


<3 vi två
Postat av: Josefine

duttigt kim :) den här veckan gäller det ju ;)

2008-10-07 @ 10:52:33
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?