håltimme
2008-10-24 @ 11:53:22  //  Av: Kim Svensson

sitter i skolan och har håltimme .
har inget att plugga på heller?
men skoldagen har varit mycket slapp!
första lektionen hade jag redovisning ,
och det gick jätte bra. sen hade vi religon?
men va , näh. vi hade inget o göra på lektionen
så gick o åt lunch istället .
nu har jag ingen lektion , har iv sen , teckspråk.
där har vi också redovisning om döva i samhället!
det ska nog gå bra :)

Josefine var även o hälsade på mig i skolan idag!
hon fick vara med på min religonslektion en sväng mä.
höhö .

Nu kom Johanna Svensson och gör mig sällskap :D
Så ska leka med henne i skolan nu tills Sandra slutar
så vi kan gå till folkungaskolan och ha teckenspråk (n)

Ikväll , leka med Andreas :D
Kanske hem till Tommy och sova. 
Beror på......

PUSS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?