en månad älskling
2008-10-14 @ 08:41:36  //  Av: Kim Svensson

Nemen oj , grattis till Mig & Tommy som har varit tillsammans i en månad idag :)


Vaknade imorse med Tommy bredvid mig , då var det bara att väcka och få liv i honom eftersom han skulle till körskolan och pyssla lite! När jag fick upp honom så låg jag kvar i sängen eftersom jag har sovmorgon till halv tio! Men sen ville han att jag också skulle gå upp , sen gick han till bussen och jag åt frukost! Nu har jag gjort gjort iordning mig och hamnade här. Ska strax gå till bussen o så och åka till skolan, Drama första lektionen :) Efter skolan ska jag förhoppningsvis träffa Tommy igen. Men det är sånt som märks då! Nu ska jag väcka pappa och säga en sak till honom.

Puss
Postat av: Josefine

grattis till er! :)

2008-10-14 @ 10:52:29
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Postat av: Teres

Va härligt gumman! Jag mår också kalas.

Grattis till en månad, hur känns de? :) hihi <3

2008-10-14 @ 18:08:00
URL: http://teriksson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?