en kanon tjej
2008-10-23 @ 22:55:14  //  Av: Kim Svensson

.. haha det är vad jag är, en kanon tjej! :D

ibland får man ha för bra självförtroende .
men jag är så himla glad och positiv just nu!
har pluggat massor och gjort massa saker till
skolan , känns kanon bra , för jag är en kanon tjej :o
haha! sitter och kollar på tv nu , en film på sexan
som är bra tycker ja :d men minns ej vad den heter .
har umgåts lite med Sarah idag också , :)
har druckit te o ätit mackor med mammmma!
mamma blev inte glad när hon fick min faktura
på min studentmössa som kostar 1300 kr typ .
så vi ska ändra lite imorn :) så kanske det blir lite
billigare iaf! hoppas vi på . ajaj , och msn är hel knäppt.
kommer inte in där överhuvudtaget :s lustigt hörrdöö.
menmen , har ny mobil också ! tycker om den massa .

åh , jag är glad glad glad , och ingen ingen ska få
trycka ner mig ! för jag är på bästa humöret och
vill stanna här jämt! :)
min pojkvän, vänner & familj är så bäst <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?