Det finns bara en som mig och det är jag.
2008-10-16 @ 17:04:32  //  Av: Kim Svensson

har precis kollat klart på Andra Avenyn ,
och nu längtar jag tills söndag så att 3 nya avsnitt släpps ut.
Kan inte fatta hur beroende man kan bli av ett program?
Men nae, jag är besatt vad det iaf.
Synd bara att Tommy inte tycker om det.
För då kan jag inte se det när jag är med honom och man vill ju inte se själv.
Men det får jag göra ändå. Det fungerar (y).

idag var det körlektion för min del,
körde på mindre landsväg ut emot ekängen
och det gick kalasbra , kuuung är ja !
annars då , sitter hemma har pluggat lite
 nu väntar jag på att Andreas ska
komma hem ifrån jobbet så ska jag leka med han idag,
det ska bli skoj tycker jag allt :)
Fårse vad vi hittar på, blir nog att glo på film
och sen ha våra bästa pratstunder!

Igår kväll var jag på teater som ni vet , kladdet hette den visst!
Och det är ingen teater jag vill rekomendera, sjukt dålig.
menmen, vad gör man inte för att få ledigt på tisdag ifrån den lektionen.
HAH! skönt då, men blir ingen sovmorgon ändå.
För varje dag jag har sovmorgon åker jag till körskolan och pluggar istället,
men känns okej! vill ha körtkort nu nu nu nu .

Har nog inget mer att tillägga,
förutom att mamma kommer hem ikväll :D
och att jag saknar tommy!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?