badvakten kimpa!
2008-10-08 @ 21:40:01  //  Av: Kim Svensson

har haft praktik i ljungsbro simhall idag, jätte skoj faktiskt :) får göra typ vad jag vill. och när det inte finns något att göra, som det typ aldrig gör så äre bara att bada, gymma, basta, bubbla eller nått annat soft. überskönt! haha. slutar tidigt också. och det är riktigt skönt, så har man hela dagen och kvällen framförsig att hitta på något bus med folk! haha!

kan bjuda på en söt liten bild på mig och johanna i min klass:)
såhär snygga är vi när vi praktiserar , wöhööwww (y) !!!! hahah

Idag har jag lekt med Sarah efter praktiken, vi har myst med hennes mormor och morfar . Riktigt underbara människor :)
Sen har vi faktiskt inte gjort mycket mera? Jag gick hem tidigt och duscha oså och kollat på nya avsnittet av Andra Avenyn.
Kärlek till det <3 Och nu ska jag snart sova tidigt, har studiedag imorn.. men ska va på körskolan klockan åtta imorgon och kör bil! sen ska jag sitta där o plugga teori tills josefine har lunch , då ska vi mysa i en timme :) Sen tillbaka till körskolan och plugga och vänta på att Sarah slutar skolan , då ska vi hitta på massa Bus . Puss på't!!

.. Och tommy är i (blabla) kan inte stava till staden haha. Men han ska mönstra iaf!
Han kommer hem på fredag kväll , och då blir massssssa mys <3

Postat av: Teres

Snygg du är babe! :D



Berätta lite om din nya karl bejb!

2008-10-09 @ 15:50:25
URL: http://teriksson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?