nationella prov..
2008-11-11 @ 19:59:55  //  Av: Kim Svensson

hade drama första lektionen .
och vi ska göra en teater, typ askungen i 70tal?
ah fråga mig inte . men blir säkert bra ..
sedan vare naturkunskap som inte kan bli
mer ointressant! bläsh säger jag bara menmen.
lunch, fiskgratäng.. var mjölk i och var typ
en halvtimmes kö för att jag skulle få någon
mat som jag tål, så blev potatis och knäckemackor för mig.
svenska B nationellt prov stod på tur :o
muntligt , aah! haha. men det gick bättre än förväntat :)
är riktigt nöjd med mitt framförande om miljön på jorden (y)
religon var på tur.  och har bästa läraren i relgion så
den lektionen var riktigt skoj :) hade sedan mentortid.
drog in till staden i spöregnet för att träffa muffetuffe =D
vi strosa omkring, och jag köpte även födelsedagspresent
till Sarah som fyller 18 snart :) min lilla flicka ska bli stor :o

Imorgon börjar jag kvart över åtta med 
 nationellt svenska B prov, skriftligt!
tror inte riktigt på det asso, kommer nog inte
gå bra. och går tyvärr inte att plugga till det!!
sen ska jag till körskolan och plugga lite teori.
efter det träffa Jennifer :) sen tillbaka till skolan
runt fem, för då kommer niorna på öppet hus.
och jag ska prata inför niorna om barn&fritid.
wish me gooooooood luck ;)
blir troligtvis att träffa min älskling en sväng också!

Nu blire dusch o så.

HÖRS!

tommy <3
you are the best
Postat av: jennifer

får vi göra om snart ! :D <3

2008-11-18 @ 23:50:31
URL: http://metrobloggen.se/juuiicy
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?