planering
2008-06-26 @ 11:23:16  //  Av: Kim Svensson

nu har även jag vaknat och ska strax börja städa :b
och det känns som att mitt städande står med i
varenda blogginlägg jag skriver. haha. men så kan
det gå när jag vill vara duktig :)
Planer för idag:
- Städa
- Duscha
- Laga mat & äta
- Fixa iordning mig                                                                                               
- Träffa Sarah?
- Ta bussen och träffa Mallan :D
- Åka hem och äta kvällsmat med familjen
- Packa
- Åka till Rese och möta upp älskling
- Hem till honom och sova <3


syrran ville ha en bild på oss

Sådärjaa, det är så jag har planerat!
Men nu ska jag väl dra mig och börja städa.
Återkommer nog senare sen :) 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?