muffe den tuffe
2008-06-28 @ 23:47:49  //  Av: Kim Svensson

igår firade jag min storasyster hemma hos henne
med jätte god mat :) och när jag väl satt där och
båda mina storasyskon var där.. så önskar jag
verkligen att vi har bättre kontakt och borde ses
mycket oftare och hitta på saker..

mamma skjussade mig till Martin sen.
där var även fille och jennifer.
blev att köra basket o så, innan vi gick
in till hans lillasyster och kollade på film!
fille & jennifer stack vid typ elva.. och martin
gick in till sitt rum o så.. men jag & emilia
kollade klart på filmen, efter det gick jag in
till martin , prata o så. tillslut somna vi!

Idag har jag umgåts med muffe den tuffe :)
satt i domkyrkoparken och bara chilla järnet!
och ikväll har jag varit hemma med familjen,
kollat på titanic.. och fick ett samtal ifrån älskling!
allt var bra med honom som är på vätternfestivalen,
men fille ska vi väl inte prata om... :b

nu ska jag nog soooova , godnatt!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?