grattis anna!
2008-06-27 @ 14:13:38  //  Av: Kim Svensson

kom precis hem ifrån världens bästa pojkvän :)
kom till han igår kväll runt nio typ? vi tog det bara
chill, kollade på film "top gun" , riktigt bra film faktiskt.
brukar inte vara så pepp på sådana filmer men den
var bra tycker jag. (y) var även ute och gick med hans
hund Billy. Sen sov vi som stockar. zzzZZzz

Nu ska jag duscha o så, sen lägga mig i min
säng med en kudde och tycka synd om mig
och min onda mage som sprängs när som helst :o
Efter det blir det att göra iordning sig, för min kära
storasyster Anna fyller år idag, JA MÅ HON LEVA! :D
Så jag & familjen ska hem till henne och få mat och gott!

Sedan blir det att åka hem till älskling igen :)
Vi ska vara barnvakt till hans lillasyster Emilia!
Det ska bli riktigt skönt med en chill helg tillsammans
med honom.

Nej, men nu ska jag duscha o så.
PUSS
Postat av: Josefine

aw. skönt att han är hemma igen va? :)

stackars magen :( <3

2008-06-27 @ 14:20:24
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?