chill med älskling
2008-06-29 @ 12:00:29  //  Av: Kim Svensson

har precis hoppat ur en riktigt skön dusch!
ska göra iordning mig strax, för pera är här
på besök :) så ska fika lite med han & familjen.
snart kommer Martin också, så det blir bara en
chill söndag med film och mys, vi gillart!
Måste få tag på fille också som ringde mig
kvart över fem i morse och gick o gick.. stackare!

nej men nu ska jag göra iordning mig.
fårse om Sarah hör av sig också så
får kanske träffa henne en sväng?
Det vore heeeeel naaajs va.  <3

Imorn ska jag leka med min Josefine!
Men blir kanske på kvällen ifall hon ska
jobba :) ååh, längtar! snuttegulllll <3

Postat av: Josefine

LÄTT IMORGON! jag jobbar, men ringer dig på lunchen eller nått sånt :) så bestämmer vi mer. längtar med gullis. <3

2008-06-29 @ 14:08:45
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?