at malin's place
2008-06-26 @ 15:29:12  //  Av: Kim Svensson

har varit på stan med bara filip :)
satt på en bänk o bara prata om allt & inget!
sedan åkte han hem, och jag tog bussen till Mallan.
Så nu sitter jag här och käkar godis, goooottt då.
Malin håller på att göra iordning sig , sedan blir
det nog att vi drar hem till Fille, för han ville ha sällskap :)
Sen när han åker så sätter sig väl jag o malin vid ån eller nått.
Efter det drar vi hem till mig o käkar , sedan händer väl nått
chilllll . Men nu ska jag vara social mot min vän!
Hörs senare kanske  ,  PUSS

Postat av: Josefine

ÄLSKA SITTA VID ÅN! höhö.

och älskar läsa din blogg. blogga som fan du & jag :)

har fått ordning på min sida och så nu med.

leka nästa vecka va?! :D :D :D :D

2008-06-27 @ 14:00:30
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Postat av: Malla

tack för igår Kim, måste ses snart again :D .

2008-06-27 @ 19:51:48
URL: http://basriff.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?