nu funkar det igen
2008-06-07 @ 14:12:50  //  Av: Kim Svensson

har inte uppdaterat på ett tag för bloggen har varit knäpp.
men nu tänkte jag skriva av mig litegranna :)

torsdags: slutade skolan vid elva så då gick jag in till stan
och mötte martin, vi åkte hem till mig och gjorde iordning oss.
sen drog vi in till stan, käkade och sen gick till trädgårdsföreningen!
där var massa roligt folk som vi skulle träffa och köra vollyboll med :)
jag hade en riktigt kul kväll, sen när martin och jag började frysa så
åkte vi hem till mig, kollade på en film och sen sov vi :) mysigt!

fredags: martin tog bussen vid kvart över nio, för att han skulle träna.
jag fortsatte sova lite, och sen kom elli och hennes familj o hämta mig.
vi åkte till hennes land, jätte mysigt! vi åt tacos, glass, jordgubbar, vattenmelon
o annat gott :] solade och badade massor också, och spelade badminton!
och så hälsade vi på 6 st hundvalpar, riktigt sötaaaa :) ville ha dom allihopa.
sen åkte vi hem, jag bytte kläder o så, pratade lite med världens bästa mamma!
sen åkte jag hem till suzan och var med henne, emilia & josse. tack för att ni finns <3

idag: har inte gjort så mycket än, städat mitt rum jätte fint! har även varit ute med
nikki och nersing oså. men nu sitter jag hemma och väntar på att martin ska kolla
på hans brors bal så att vi kan ses sen :] fårse vad vi hittar på ikväll . vi ska iaf sova
hos mig sen inatt, och imorgon har vi 2 månader tillsammans! jag älskar dig
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?