rastlös
2008-06-25 @ 19:11:09  //  Av: Kim Svensson

godkväll :)

idag har jag städat lite och sedan drog
jag in till stan och mötte upp cattiz .
det blev mycket prat om dittan och dattan.
tog bussen hem, käkat lite o så och nu så
hamnade jag just här :/   är extremt rastlös
hade tänkt att åka till linghem och umgås med
jennifer och filip, men orkade inte tajma bussar
och tåg, så det får bli en annan dag!
Jag kanske åker in till stan och träffar dom ifall
dom åker in hit , annars blir det nog promenad oså
med sarah efter att hon har handlat & lagat mat. (y)

imorgon blir det att fortsätta städa, har ett rum kvar :)
sedan förhoppningsvis träffa mallaan , sjukt saknad flicka!
senare på kvällen ska jag möta upp Martin som kommer
hem ifrån stockholm, blir att sova hos honom. MYS <3
för min pojkvän är otroligt saknad , ohja .

Postat av: sarah

det blev ingen promenad ju, vi får promenera någon annan gång ;p

2008-06-26 @ 01:51:45
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?