hemma ifrån turkiet
2008-06-24 @ 13:32:21  //  Av: Kim Svensson

har inte uppdaterat på ett tag nu, eftersom jag har varit i turkiet i en vecka!
det var helt underbart som helst, 37 grader i skuggen och 26 grader i havet.
varje dag blev det sol och bad, shopping och utflykter m.m.
det var galet kul när turkiet vann kvartsfinalen, röj! haha

jag kom hem i söndags 04.40 i sverige, så då skjussade
mamma mig direkt hem till Martin! Jag var hos honom vid
ca 06.30 på morgonen. Jätte skönt var det att få träffa honom.
Sen vid tolv åkte han till stockholm och ska jobba, han kommer
hem på torsdag.

Idag har jag & lillasyster städat hela huset, eller vi har
2 badrum kvar. men det tar vi imorgon istället :)
Ska hoppa in i duschen nu och sen fixa iordning mig.
Sedan drar jag in till staden med fleff & zacke.
Kanske blir att träffa Johanna senare, hoppas!
Men senare ikväll blir det iaf kvällspromenad med
Josefine Svalin, det är mycket nödvändigt!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?