massor vattenskidor
2008-06-02 @ 20:01:11  //  Av: Kim Svensson

nu är helgen över, det känns förstås lite surt för jag har haft världens bästa helg på länge!

fredag: efter skolan blev det sol och picknick med mallan,
men vi hamnade bara utanför skolan. för längre bort orkade vi inte gå, haha!
sen bar det av hem tidigt. Solade lite med mamma och pappa.
Sedan gjorde jag iordning mig, gick upp till fille och vi tog bussen
till tannefors och mötte upp Sarah, Zacke & Robin!
Vi gick ner till ån och satte oss, beställa pizza och mumsa i oss.
Efter nån halvtimme så kom Martin såklart också :)
Vi satt där några timmar och spelade kort och hade det mys, sen gick vi
in till stan, till Rixfm! Var inte så riktigt kul där, d
et bästa var nog TAKIDA, curly sue! wiiiiiiiii .
Martin och jag drog oss hem till hans mamma tidigt och sov!

lördag: Väckarklockan ringde klockan 09.00, jag och martin drog oss lite i sängen.
Tillslut gick vi upp, åt frukost och gjorde iordning oss.
Sedan gick vi hem till hans pappa och hämtade hans vattenskidor och sådant,
för han skulle ha uppvisning på hamnfestivalen! det gick jätte bra för
honom, jag satt där och kollade på. Sedan kom fille och jakob,
så behövde inte kolla själv så länge!
På kvällen blev det hemmakväll, jätte skönt! Myste lite med vovven Fancy, höhö.
Vid ca kvart över elva gick jag ut och träffade Sarah & Zacke, underbara vänner!

söndag: Upp tidigt idag igen, fixade lite och sen övningskörde jag till
Linköpings vattenskidklubb! För Martin skulle tävla,
så åkte dit och var där med Fille :) Fick även träffa Martins kompis Sara ifrån
Stockholm, mycket trevlig tjej! Och självklart så vann min älskling tävlingen! grattis till han.
På kvällen så var jag och martin helt slutkörda efter en helg med massor utav sol, så vi
vilade lite och sen kollade på filmen hercules (y) mycket bra film!

Är mycket nöjd med helgen, har fått träffa mina bästa,
Martin, Filip, Sarah & Zacke :)

& jag älskar min mamma otroligt mycket,
hon finns alltid här för mig och ställer alltid upp!

image3
Postat av: Sarah

du måste uppdatera bloggen varje dag tycker jag :)

2008-06-02 @ 20:31:16
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?