skolavslutning
2008-06-13 @ 08:13:12  //  Av: Kim Svensson

Jag var bara tvungen att skriva lite, för imorgon åker jag till tuuurkeeyy !

Ska strax ta bussen till skolan, skolavslutning, SOMMARLOV!
Efter min avslutning ska jag kolla när syrran tar studenten :)
Vet inte om jag åker hem sen, eller om jag dar hem till någon
av brudarna och laddar lite inför kvällen, ska bli sjukt kul. JA!
och min skolavslutning kommer att sluta hemma hos min
älskling där jag ska sova. Sen upp as tidigt på lördag, åka hem.
Fixa till det sista, sen bär det av till flygplatsen. WIHUU .

Igår var det myskväll med Sarah , bästa bästa!

Nejmen , nu ska jag dra mig!

Kommmmmer sakna alla grymt mycket ,
speciellt Martin, Sarah, Bfbrudarna, Filip & Svalle! <3
Postat av: sarah

kommer sakna dej massor när du åker. skicka vykort :D <3

2008-06-13 @ 16:48:13
Postat av: storasyster

Hoppas ni har det jättekul därnere! Du o martin kommer ju klara det här galant gumman... kärlek som sagt..! Puss på dig!

2008-06-18 @ 00:15:25
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?