lillasysters skolavslutning
2008-06-12 @ 13:09:36  //  Av: Kim Svensson

Idag får min lillasyster, martin & filip sommarlov!
Jag får vänta tills imorgon, hehe :)

Tisdags: Träffade klassen vid station vid halv tio.
Vi tog tåget till Linghem, hem till en klasskompis
som heter Jenny! Vi grillade & badade i hennes pool!
Det var jätte mysigt att hitta på ngt sånt med klassen.
Skulle ha lekt med Sarah på kvällen, men hon verkade
nog aldrig komma hem :b så jag tog cykeln hem till
Suzan och kollade på fotbolls EM, sverige - grekland.
BRA JOBB SVERIGE , fortsätt så . :)

Onsdags: Skulle ha badat i tinnis med klassen..
men det var ingen där när jag kom, hade blivit inställt
eller nått.  höh. så jag åkte hem till min älskling och
väckte honom! Vi kollade på film och bara myste .
Sen tog vi bussen till hans skola för att fixa lite,
sen in till stan och ta bussen hem till mig .
Vi somnade, sen åt vi lite och sedan träffade vi
Filip & Jennifer , åkte till johannelund.. mötte upp
Emmie, fixade lite.. Sen åkte vi hem till Emmie och
kollade på tv :) Sen gick Martin och jag hem till mig,
kollade på sex and the city, sen sov vi jätte skönt!

Idag: Vaknade med världens bästa , gjorde iordning oss.
Följde Martin till bussen som skulle på hans avslutning..
Sen cyklade jag till Hjulsbroskolan, mötte upp mamma och
storasyster.. Sen kollade vi på när lillasyster hade avslutning.
Nu blir hon en stor tjej som ska börja 7an, vill inte det :o

Kommer inte kunna skriva mycket mera nu..
Imorgon har jag skolavslutning, sen blire nog
förkrök hos elli med brudarna, femkamp o så!
Sen drar jag mig och träffat martin + gänget :)
Efter det så sover jag hos Älskling, säger hejdå o så..
För på Lördag så åker jag till Turkiet , ska bli mys..

Kommer sakna min pojkvän som jag inte får träffa
på två veckor, men det klarar vi . KÄÄÄÄÄRLEK <3

& redan nu så saknar jag Sarah..
vart är du? vad är vi? vart finns vi?
Postat av: Sarah

idag ses vi, och det ska bli jätte kul :D <3

2008-06-12 @ 13:21:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?