sista jobbdagen för veckan
2008-07-25 @ 12:28:01  //  Av: Kim Svensson

fy vad skönt att det är fredag!
då har jag sen bara 2 veckor kvar av mitt sommarjobb :)
jag har lunch just nu, sedan ska jag tillbaka till jobbet och kolla på tv!

igår efter jobbet åkte jag hem till Martin!
Vi spelade lite biljard och jag tycker att jag är jätte bra faktiskt!
Sedan skulle vi gå och hyra film, men vi hittade ingen bra.
Så vi köpte lite godis istället och sedan kollade vi på en film som
Martin redan hade hemma. Så det blev hemmamys för oss två
med film och godis :) Sedan blev det tv, sex and the city!
När det var slut blev det sovdags, jag sov hos Martin :)
Och imorse tog jag bussen vid halv nio till jobbet!

Ikväll blir det grilla och så med familjen och bara vara hemma
tror jag? Fårse om det dyker upp nått skoj som händer annars.

Nu ska jag tillbaka till jobbet!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?