bra dagar
2008-07-10 @ 16:48:24  //  Av: Kim Svensson

nu har jag lite tid för att slå mig ner vid datorn.
tänkte mest kortfatta vad jag gjort de senaste dagarna!

lördag: födelsedagsfest hos Zacke :]
jag hade riktigt skoj & daniel o jag blev sams!
underbar vän, och jag finns här för dig <3

söndag: jobbade en stund på morgonen,
drog sedan till fille & vi åkte till hans land :)
åkte lite moppe o så till olika ställen ,
på kvällen kollade vi på hata göteborg!

måndag: filip o jag var fortfarande på landet..
åkte mer moppe , in till loftahammar och halmare
o sånt. hade jätte skoj! hyrde film också till kvällen!
och så åkte vi gummibåt ute på havet! haha

tisdag: älskling & jag hade tre månader <3
kom hem ifrån filips land , mys med älskling!
sedan drog han och tränade. jag sov & kollade på film.
sen kom älskling till mig på kvällen, vi mötte sen
daniel & fille en stund också .

onsdag: en helt okej kväll .
mysig natt (a)

idag: älskling o jag var hemma hos mig vid
klockan tolv! käkade lite o så, sen låg vi bara
i sängen och prata o myste! men nu har han
åkt till fagerstad! för han ska tävla igen :/
men han kommer hem på söndag :)

nu väntar jag på att josefine ska sluta jobbet!
så blir mys o så med henne , bästa! <3

Postat av: Zacke

hehe bra att du hade kul :)

2008-07-10 @ 18:29:25
URL: http://linkopings.blogg.se/
Postat av: Josefine

Förlåt =/

2008-07-11 @ 08:11:47
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?