utklädningsdag, minnen!
2008-12-17 @ 22:29:11  //  Av: Kim Svensson

nu är jag hemma! blev att dra mig till suzan och chilla rågalet .
haha , kolla på tv , och snacka massa! she's wonderful!

fick tag på tommy! höh . så imorgon blir det hem till honom ,
sover nog kvar där också . mys . jajamen! he's mine girls .

ahopp, ska jag göra nu då? jag drog hem tidigit ikväll för jag
lovat lillsyrran att gå upp kvart i åtta med henne för att hjälpa
henne att fixa iordning sig till deras utklädningsdag dom har imorn.
Minnen asso! Vill tillbaka till ekholmsskolan , bästa tiden haha .
Och Benny!! Bästa var han :) menmen. blir väl att dra dit ngn dag
och hälsa på . haha . fast då kommer lillasyster blir aaaarg =D

Åh, är inte trött heller :o så kan inte sova .
Har inget sug att kolla på tv/film heller ..
Och här, framför datorn? näe usch vad tråk .
Får väl lägga mig i sängen och lyssna på musik
tills jag somnar? ahh, så får det bli!

Imorn drar jag till skolan med tio bussen .
Möter upp Johanna . Hon går in på lektion ,
jag letar upp min lärare och får pengar ,
sen äter lunch med Johanna , sen hem?!
Om inte Tommy och jag har bestämmt annat .

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?