kissemjaou!
2008-12-22 @ 18:39:32  //  Av: Kim Svensson

igår gick jag och suzan hem till lizette !
och där blev det världens drama , hjälp :o
haha , det var både kul, pinsamt & läskigt .
men tänk vad killar kan vara idioter ibland !

sen hade jag, lizette & suzan tjejmys hos henne!
kollade på film och snacka massor , underbart .
Suzan gick hem , Lizette & katterna somna .
Och tillslut så somnade jag också . HAH !

Imorse blev det körskolan , och sen hem
till Lizette igen! Nu är jag hemma , tänkte ta
något att käka och sen dra mig mot suzan .
Johanna kommer dit troligtvis också :D

Imorn runt femtiden blir det att jag, mamma, pappa,
lillasyster, storasyster, storebror & farmor ska fira lite
lilljul! Hade hoppats på att älskling skulle med också ,men icke!

kimpalimpa <3 tompalompa
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?