jag älskar skolan
2008-12-16 @ 14:38:58  //  Av: Kim Svensson

sitter i skolan med johanna . as skoj :o
har gjort naturkunskaps prov idag , duktig tjej .

ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lungt
tror jag . jag är världens ont typ på högra axeln bakom , hm?
nu förstod ni säkert inte ett skit . men ah , synd om mig :o
fast nu peka jag till johanna vart jag hade ont , och det var
tydligen i nacken :b braaaaaaaaaaaaaa koll jag har !

igår efter skolan blev det hem till älskling och ha det mys .
blev massa med plugg också! he he .
sen kolla jag på nån dokumentär om kortväxta medans tommy
meka med sin dator, som han sedan blev såååå kär i hmmm.

Näe . orkar inte skriva något mer nu .
Praktik imorn , sen förhoppnings vis
hem till älskling , och även sova där!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?