dan före dan
2008-12-23 @ 12:05:49  //  Av: Kim Svensson

.. hm, heter det så? Dan före dan? mystiskt vare iaf ..

Ah, som sagt, idag är det dagen före julafton .
Pappa och jag satt imorse och snacka om det ,
vad äre för speciellt med julen igentligen ?
Ah, presenter . haha . aja det blir kanon !

Hmmm , tro inte att ni kan förstöra mellan mig och
Tommy . Ni kommer aldrig lyckas! Både han och jag
vet att det inte är sant angående telefonsamtalet jag
fick igår kväll!   KKKKSSSCCCCHHHH! avundsjuk jävel

Igår kväll kollade jag på film med suzan och emmie .
vi såg på "taken" . sjukt bra film! värd att se IGEN .

I eftermiddag blir det lilllljul med mina tre syskon ,
mamma, pappa & farmor! blir nog bra .

Älskling kommer sen när farmor och storasyskonen
åkt hem . haha , han vågar inte träffa dom än ;)
gullllllllet .

Nee , nu ska jag få tag på Suzan!


Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms

Postat av: syrran

Dan före dopparedan annars :p

2008-12-27 @ 17:24:18
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?