beacuse a boy like you is impossible to find
2008-12-02 @ 20:49:20  //  Av: Kim Svensson

vaknade imorse av ett telefonsamtal av tommy!
det är inte helt fel, då blev man glad :) prata en stund.
sen gick jag upp, gjorde iordning mig och drog till kära
körskolan och plugga plugga plugga! kämmmmpa !!
gick till skolan sen , onödiga lektioner..

efter skolan gick jag in till stan och mötte tommy och johanna!.
min kära man hade köpt julklappar till mig :D hihi , spännande.
så nu är det bara att räkna ner till julafton , vill ha paaket!
vi gick runt lite på staden , jag hitta en jätte fin klänning som jag
bara ska köpa. fanns inte i min storlek kvar, men ska åka ner imorn
efter skolan och se om det finns fler storlekar på lagret ,
finns det nog! vill ha den på nyårsafton faktiskt!

och på tal om nyårsafton, vad händer då? :o
hm , förhoppnings är jag med tommy o hans vänner.
hoppas på så iaf , vore mys . aaaaah . haha .

sen åkte tommy hem, och jag o johanna mötte upp Malin Thell!
Grymt länge sen vi sågs, så vi tre var i några timmar . Blev mycket
prat om allt & ingenting.  Mycket trevligt . Aah det vare .

Johanna följde med mig hem sen , vi käka hamburgare o så.
Nu har hon åkt hem . Och jag ska väl sätta på någon film eller
kolla om det något bra på tv. Sen ska jag sova min skönhetssöm ;)

tommy högberg
när du är i min närvaro, blir jag så jävla glad
du frågar mig varför jag ler?
det är du som får mig att le och ditt garv är det bästa jag vet<3


du vet han som aldrig tröttnar på att titta på dig
du vet han som ofta talar om hur mycket du betyder för honom
du vet han som håller sig till dig och inte flörtar med någon annan
du vet han som skickar söta sms och ringer dig på kvällarna
du vet han som föredrar att vara med dig framför allt
du vet han som aldrig skulle vilja se dig ledsen.....

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?