Ännu en helg som är över
2008-12-07 @ 22:36:52  //  Av: Kim Svensson

Jag har haft en kanoners helg!

fredags: laserdome med bästa johanna!
sen rockband med lizette, carl, suzan & said.

lördags: davids 18års fest ute på landet .
Hade skoj , men slockna vid halv tolv (y)
vakna upp vid halv fem o kolla läget ,
fortfarande folk var vakna. men jag gick till sängen
och fortsatte sova.  skönt! haha.

idag: vaknade upp helt förstörd på davids land.
jonas mfl. försökte få liv i mig så vi kunde åka hem!
när jag kom hem blev det duusch och sen vila lite.
träffade emmie en sväng också!
älskling kom till mig senare . massor med mys & bus.
han är bara för bra ibland alltså, helt klart bäst!

En ny skolvecka imorgon då!
Första lektionen, teckenspråke är inställt .
Så börjar klockan kvart i elva, men jag är så
duktigt så att jag åker till skolan ändå och pluggar.

Tänkte bjuda på en bild på tommy & mig .
han hatar bilden , haha! men lite söt blev han ;)


massvis med kärlek <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?