student 2009
2008-08-26 @ 17:12:13  //  Av: Kim Svensson

har kommit hem ifrån skolan nu :) riktigt skönt!
hade ändå en väldigt slapp skoldag!!
Började med drama , kulkul .
Sedan vare naturkunsakp, slappade igenom oss
den med massa olik faktafilmer :o typ suck.
blev sedan svenska och då var vi med ettorna
och blev intervjuade om våran linje ;d höhö!
Sen blev det skolfotografering & studenmössor beställning.
Kändes riktigt stressande att bara slå sig ner vid en
datorn och checka vad man skulle ha och sen beställa.
Så jag hoppas att jag har gjort rätt och att det blir bra :)

Nu sitter jag hemma och slappar järnet!
Har städat mitt rum , och ska äta nått och
sen leka med lilla Sarah, myspys på oss!

du.
Postat av: Josefine

fan, jag är riktigt gammal. tänk när du tar studenten fyller jag snart tjugo :| äcklig kärring. kändes det bra med mössorna då? :)

2008-08-26 @ 17:42:49
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?